[helpie_notices group_id=’40’/]

Dažniausiai užduodami klausimai

  • Jei norite redaguoti atsiskaitymo ir (arba) pristatymo adresą, vadovaukitės aukščiau esančiais nurodymais „Kur galiu pakeisti savo paskyrą?“ Ir pasirinkite skiltį „Adresai“. Kai būsite ten, galėsite pridėti, redaguoti ar pašalinti adresus, naudojamus atsiskaitymui ir pristatymui.
  • Mūsų klientų aptarnavimo skyrius dirba pirmadieniais – penktadieniais 9–19 val. kad atsakytų į jūsų klausimus.
  • Atsargų prieinamumas reguliariai atnaujinamas. Jei prekė nepasiekiama, ji atsispindi produkto puslapyje.
  • Užsakymo būseną galite patikrinti spustelėję puslapį „Užsakymų istorija“ mūsų internetinės parduotuvės skiltyje „Mano paskyra“.
  • Taip, mes automatiškai atsiųsime jums užsakymo patvirtinimą el. Paštu. Be to, išsiųsime jums el. Pašto patvirtinimą, kai jūsų užsakymas bus išsiųstas. Jei negavote patvirtinimo, dar kartą patikrinkite nurodytą el. Pašto adresą.
  • Paprastai užsakymai apdorojami per 24 valandas. Jei jūsų užsakymo būsena rodo, kad jūsų užsakymas dar nebuvo išsiųstas, bet prekės yra sandėlyje, tai gali būti viena iš šių priežasčių: Nepavyko gauti tinkamo pirkinio kredito patvirtinimo Mums buvo pateiktas kredito kortelės atsiskaitymo adresas, kurio nepavyko patvirtinti jūsų kredito kortelės išdavėjui. Atminkite, kad užsakymo metu svarbu pateikti kredito kortelės išdavėjui užregistruotą telefono numerį, kad galėtume susisiekti su jumis ir aptarti visas jūsų užsakymo problemas. Mes naudojame tik patvirtintus telefono numerius, siekdami užtikrinti jūsų užsakymo saugumą.
  • „eFashion“ priima šiuos mokėjimo būdus: „Lietuviški bankai“ „Visa“ „Mastercard“
  • Jei dėl kokių nors priežasčių nesate visiškai patenkintas savo efashion.lt pirkiniu, galite grąžinti gaminius, kad būtų grąžinta visa pirkimo kaina (atėmus originalius pristatymo ir tvarkymo mokesčius) per 14 dienų nuo pirkimo. efashion nekompensuoja siuntimo išlaidų už bet kokius grąžinimus, nebent įvyko siuntimo klaida ar sugadinta prekė.